Název to dlouhý,
ale pěkná to kniha.
Kafka je moudrý,
Kafka je prýma.
Host do domu, knihu do ruky... (9.)
Proč byste měli číst Kafku, než promarníte svůj život... Přesně tak nezní devátá otázka soutěže knižních copywriterů – ale umět na ni odpovědět znamená také šanci vyhrát v tomto kole soutěže.
Proč byste měli číst Kafku, než promarníte svůj život je totiž kniha z nakladatelství Host, kterou napsal James Hawes. Přináší pravdivý obraz bezesporu excelentního autora Franze Kafky. A jak to tak bývá, rozhodně to nebyl nějaký zoufalý umělec, ale spíš pořádný rošťák...
Vašim úkolem je vymyslet slogan k propagaci Hawesovy knihy.
Vítěz 9. kola získá titul Proč byste měli číst Kafku, než promarníte život a autor úplně nejlepšího sloganu celé soutěže se navíc může těšit na tisícikorunovou knižní poukázku. Výherce vybereme až po skončení všech kol, tj. v týdnu od 6. června. (To také znamená, že až do ukončení posledního kola můžete vymýšlet slogany pro všechny soutěžní tituly.)