"Kdo vraždil? Mladá, vyzývavá novinářka, excentrický psychiatr, chlípný policista nebo paranoidní historik? "
"Hrozivá moc ezoterických technik přivede policistu na stopu 20 let staré vraždy. Odhalí vraha z doby pádu komunismu?"
Host do domu, knihu do ruky... (3.)
Sobotní kolo souboje tvůrců knižní reklamy představí nejnovější román Zygmunta Miłoszewského.
Autor se narodil v roce 1976 a v současnosti pracuje jako reportér týdeníku Newsweek. Zapletení je jeho třetím románem – zavede nás do varšavského kláštera, kde dojde k vraždě. Prokurátor Teodor Szacki při pátrání po vrahovi narazí na dvacet let starý případ, který se odehrál ještě před pádem komunismu a dospěje k názoru, že někdy je bezpečnější víc nevědět...
Úkol je stejný jako v předchozích kolech. Výstižným sloganem zkuste oslovit potenciální zákazníky, vymyslete trefnou reklamu, která by mohla fungovat.
Svoje slogany pište do diskuse pod článkem: výherce 3. kola získá knížku Zapletení a autor úplně nejlepšího sloganu se navíc může těšit na tisícikorunovou knižní poukázku; výherce budeme vybírat až po skončení všech kol, tj. v týdnu od 6. června. (To také znamená, že až do ukončení posledního kola můžete vymýšlet slogany pro všechny soutěžní tituly.)
Diskusní téma: Host do domu, knihu do ruky... (3.)
slogan
Bohumila Hanáková | 28.05.2011
slogan na reklamu
Dolfno von Kofoland | 28.05.2011
Nechcete být více Zapletení a mít jasno přečtěte si nový román Zygmunta Miloszewského.